Klachtenregeling van Echo Amsterdam

Wij hopen dat u tevreden bent over de dienstverlening van ons echocentrum en ons personeel.

 

Indien u een klacht heeft over het onderzoek of over de bejegening door degene die bij u het onderzoek heeft verricht, dan horen wij dat graag van u. U kunt uw klacht op verschillende manieren kenbaar maken:

  • U kunt het gesprek direct met de desbetreffende persoon aangaan.
  • U kunt uw klacht bij de assistente kenbaar maken. Zij kan u mogelijk verder helpen.
  • U kunt onze klachtenfunctionaris bereiken via mailadres: kwaliteitsmanager@echoamsterdam.nl
  • U kunt uw klacht bespreken met uw eigen verloskundige.
  • U kunt een officiële klacht indienen bij een onafhankelijk klachten functionaris. Hoe u dit doet, leest u in onze klachtenfolder.
    Indien gewenst kunt u hier ons klachtenformulier vinden.
  • Wij zijn aangesloten bij de Geschilleninstantie Verloskunde, voor meer informatie, klik hier.