Klachtenregeling van Echo Amsterdam

Wij hopen dat u tevreden bent over de dienstverlening van ons echocentrum en ons personeel.

 

Indien u een klacht heeft over het onderzoek of over de bejegening door degene die bij u het onderzoek heeft verricht, dan horen wij dat graag van u. U kunt uw klacht op verschillende manieren kenbaar maken:

  • U kunt het gesprek direct met de desbetreffende persoon aangaan.
  • U kunt uw klacht bij de assistente kenbaar maken. Zij kan u mogelijk verder helpen.
  • U kunt onze klachtenfunctionaris bereiken via mailadres: kwaliteitsmanager@echoamsterdam.nl
  • U kunt uw klacht bespreken met uw eigen verloskundige.
  • U kunt een officiële klacht indienen bij een onafhankelijk klachten functionaris. Hoe u dit doet, leest u in onze klachtenfolder.
    Indien gewenst kunt u hier ons klachtenformulier vinden.

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Beste cliënt,

In verband met het niet kunnen handhaven van de 1,5 meter tijdens het maken van een echo willen wij jullie verzoeken om een mondkapje mee te nemen naar de echo.

Daarnaast mag er naast de zwangere maximaal 1 persoon meekomen naar de echo. Neem dus geen kinderen mee!   Wij vragen jullie om niet te vroeg te komen zodat er niet teveel mensen tegelijk in de wachtkamer zitten.

Bij klachten als hoesten, niezen, koorts en neusverkoudheid vragen wij je om je afspraak telefonisch te verzetten. Een partner met klachten mag niet mee naar binnen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.
met vriendelijke groet,
medewerkers van Echo Amsterdam

Dear cliënt,

Due to the inability to maintain the 1.5 meters range while making an ultrasound, we want to ask you to bring a  facemask to the ultrasound.

You are allowed to bring maximum one extra person besides yourself to your scan. You are not allowed to bring your children.

Please don't arrive too early to prevent too many people in the waiting room at the same time.
When you or your partner are coughing, sneezing or having a fever, we ask you to reschedule your appointment by telephone.

Thanks for your coöperation,
best regards,
the team of Echo Amsterdam