Contact

Echo Amsterdam

Ite Boeremastraat 1

1054 PP Amsterdam

Openingstijden

We zijn 7 dagen per week geopend. Ook op drie avonden kun je bij ons terecht.

In de footer van deze website kun je onze openingstijden vinden.

De meeste mensen bellen ons in de ochtend. Vaak kun je ons daarom in de middag en avond beter bereiken.

Wil je graag dat wij je (terug) bellen? Vul dan ons contactformulier in op de homepage.

Klachten

Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit niet zo zijn, heb je klachten of vragen, dan horen we dat graag van je op kwaliteitsmanager@echoamsterdam.nl.

Indien je na een gesprek bij onze kwaliteitsmanager behoefte hebt aan een onafhankelijke beoordeling van jouw klacht om uit te laten zoeken of jouw klacht gegrond is, dan kun je je richten tot Klacht&Company.

Wij zijn aangesloten bij de onafhankelijke Geschilleninstantie Verloskunde. Hier kun je terecht wanneer je het niet eens bent met de uitkomst van Klacht&Company.

Meer informatie over het indienen van een klacht, vindt u in onze klachtenfolder.

 

 

 

Annuleren

Afspraken kunnen altijd geannuleerd worden tot 24 uur voor de afspraak. Zegt u later af of blijft u weg zonder afmelding, dan zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Dit is ook het geval wanneer u te laat komt en er onvoldoende tijd is om het onderzoek zorgvuldig uit te kunnen voeren. Het tarief dat wij hiervoor rekenen is €40,-.

 

 

Klachtenformulier

  • Naam
  • Wanneer had u de afspraak?
    MM slash DD slash JJJJ
  • Herinnert u zich de naam van de echoscopist/verloskundige?
  • Wat is uw klacht/opmerking?
  • Op welke manier wilt u graag terugkoppeling?
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres

Location